הסוף לחגיגות במלוניות; 17 מאומתים על טיסה כעת מארה"ב לישראל

    צבי טסלר 2 Comment on הסוף לחגיגות במלוניות; 17 מאומתים על טיסה כעת מארה"ב לישראל

    בנט והורביץ יתקנו את החוק הקורונה, מחוייבי בידוד יחוייבו בתשלום חלקי על שהות במלונית בהתאם למבחן היכולת הכלכלית. בוועדת החוקה חשפה אילנה גנס, ראש מטה שירותי בריאות הציבור: "יש לנו כרגע טיסה אחת מארה"ב עם 17 נוסעים מאומתים על אותה טיסה"

    אילוסטרציה צילום: פלאש 90
    18:55
    22.05.24
    חדשות קול חי No Comments on נתניהו מזהיר מפני הכרה בפלסטינים: "תהיה מדינת טרור"

    התכניות האחרונות

    ארכיון תוכניות

    פוסטים אחרונים

    תגיות

    סוף לחגיגת המלוניות: בנט והורביץ מעלים היום (ראשון) לועדת שרים תיקון לחוק, ומעכשיו המדינה לא תממן מלוניות למחויבי בידוד שיממנו את עצמם במידה וירצו לשהות במלונית. תהיה השתתפות חלקית למי שיעמוד במבחן כלכלי שיאפשר זאת.

    כעת בדיון בוועדת חוקה בכנסת, חשפה אילנה גנס, ראש מטה שירותי בריאות הציבור: "יש לנו כרגע טיסה אחת מארה"ב עם 17 נוסעים מאומתים על אותה טיסה".

    בהתייחסה לדרישת חברי הוועדה לפרסם את המדינות מראש כדי לאפשר היערכות אמרה: "מדובר על מאות רבות של חולים מחו"ל שנכנסו אלינו, אנחנו מבינים את הקושי, ואנחנו מנסים דרך פרסומים יזומים לפרסם את רשימת המדינות, גם אם הן לא נכנסו עדיין לרשימת המדינות האדומו".

    אילנה הבהירה כי "חלק מהמדינות שעוד לא העלינו כבר מעלות נתונים על צפי לסגרים ועוד. רשימה חדשה תעלה לישיבת ממשלה היום ותגיע לוועדת החוקה. בין היתר ארה"ב וקנדה, מדינות יבשת שמורכב מאוד להסתכל עליהן כמקשה אחת. מרבית האנשים מארה"ב חוזרים לישראל מנקודות מרכזיות כמו ניו יורק או לוס אנג'לס. אנחנו משתדלים לעשות זאת בצורה כמה שיותר ממוקדת" הסבירה.

    אילנה נתנה את הנתונים מחו"ל: "14 מתוך 46 מאומתי אומיקרון מאיחוד האמירויות. בבריטניה חצו את ה-30%, מעל 10K מאומתים ביום לאומיקרון. בריטניה עושה המון בדיקות ומרצפת את כל המקרים החיוביים. גם באירלנד מעל 10%".

    עו"ד טל פוקס מהלשכה המשפטית של משרד הבריאות הוסיפה: נוציא בהקדם את המלצת משרד הבריאות הרשמית שתהיה כפופה לאישור הממשלה והכנסת. גם טורקיה צפויה להיכלל בימים הקרובים".



    2 תגובות

    מיין תגובות
    1. 2

      אני ממש מופתעת מי מה שאתם אומרים, אתם אומרים תלכו לעשות חיסון כי זה מה שמגן עלינו אבל מצד שני , מי הביא את האומיכרון, וזה מה שנמע בתוכנית שלכן, מי שנוסע ומי שנוסע מחוסן גם עם הבוסתר , תפסיקו לחשוב שאנשים אין להם שכל כדי לשמוע ולבדוק שמה שאתם אורים נותן לנו את התחושה שהחיסון יגן עלינו, הוא לא מביא להגנה לאחרים כי הום לא מונע להעביר את הוירוס והוא לא מגן לכלום , למה להגיד להתחסן ילדים שכמעט לא סובלים מכלום , או אתם לא חושבים מתי שאתם מדברים כי אין איגיון לבקש להתחסן ואח"כ להגיד שזה מחו"ל מאנשים מחוסנים,
      בגלל זה השאלה מה אתם מקבלים או כמה כדי לדבר כמו טוקים, אנחנו לא מאמינים שזה יגן עלינו ואנשים חרדים אתם צריכים לדעת רק ה' יגן עלינו .
      וחוץ מזה יש המון בעיה עם החיסון יש לו הרבה תופעות לוי שאף אחד מדבר על זה , כי אסור זה דזינפורמציה, ואתם יודעים האחריות הדדית לא על הלא מחוסנים אבל עליהם שלא מגלים את האמת .

      1. צריך להתחסן כי רב חיים קנייבסקי שליטא אמר להתחסן ואין מה להסתפק בכלל